“Ο Σκαραβαίος” ήρθε για να μείνει

Το περίμενα με έντονο ενδιαφέρον λες και το ένστικτό μου με προειδοποιούσε ότι θα δω ένα σήριαλ που θα κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον μου και κυρίως θα το αναζωπυρώνει κάθε Κυριακή με διαφορετικό επεισόδιο. Βρισκόμαστε ήδη στο δρόμο προς το τρίτο επεισόδιο και “Ο Σκαραβαίος” σε σενάριο της Ευτυχίας Γιαννάκη έχει ήδη αρχίσει να κερδίζει μια ζηλευτή θέση ανάμεσα στις αυστηρές επιλογές μου, ελληνικές και ξένες, αφού τυγχάνει να είμαι φαν των αστυνομικών σειρών.

Τι είναι ο Σκαραβαίος αν δεν είναι έντομο;

Αν δεν είναι το γνωστό “κατσαριδάκι” ή “σκαθάρι” που όλοι ξέρουμε ή κάποιοι από μας ευτύχησαν να οδηγήσουν;

΄Η μήπως η νέα σειρά στον Alpha  “O Σκαραβαίος” σε σκηνοθεσία Σταύρου Στάγκου είναι ο λόγος που επιφυλάσσει εκπλήξεις και στομαχικούς κλυδωνισμούς στο τηλεοπτικό του κοινό, ανάμεσά του και σε μένα;

Στο ερώτημα “τρία” βρίσκεται η ακριβής απάντηση.

΄Ισως ο τίτλος να είναι ένα προφανές στοιχείο αφού ο κεντρικός ήρωας Μάρκος Αλεξίου(Γιάννης Τσορτέκης) που φέρει το παρατσούκλι “Σκαραβαίος” διαθέτει ένα παλιό μοντέλο Σκαραβαίου. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για αστυνομική σειρά όπου το προφανές είναι και η βιτρίνα, όμως η βιτρίνα κρύβει συνήθως την ωμή πραγματικότητα, την ψυχρή της επιφάνεια που είναι η ίδια η ανθρώπινη ψυχή με τα σκοτάδια της να παραφυλάνε ανάμεσα στα φωτεινά περάσματά της.

Τα δύο πρώτα επεισόδια έδωσαν ήδη ένα δυνατό δείγμα γραφής και ερμηνειών. Το παζλ γύρω από τον Γιάννη Τσορτέκη συμπληρώνεται αργά για να εστιάσει στην ουσία. Οι ερμηνείες διαθέτουν “πτυχώσεις” από δοκιμασμένους ηθοποιούς. Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος στον ρόλο του Μάκη Πριόβολου, η Μαρία Παπαφωτίου ως Μάρθα Λαζαρίδη, η Νικολέττα Καρρά ως Μαργαρίτα Κωνσταντίνου, η Βάσω Καβαλιεράτου ως Ελευθερία, η Αλεξάνδρα Ταβουλάρη ως Κατερίνα Ρούσσου, ο Κωνσταντίνος Λιάρος ως Κώστας Καρανίκας, ο Μανώλης Μαυροματάκης στο ρόλο του Αρχηγού, η Ράνια Οικονομίδου ως΄Ελενα Αλεξίου, ο Θοδωρής Κατσαφάδος ως Δημήτρης Κωνσταντίνου, η Σοφίνα Λαζαράκη ως Χλόη Αλεξίου και ο Γιάννης Μηλιώτης ως Ηρακλής αλληλοπλέκονται σαν δίχτυ γύρω από τις ιστορίες συνθέτοντας ή αποσυνθέτοντας  – ανάλογα – τα κίνητρα και τις γενικότερες συνθήκες μιας σειράς φόνων. Και ενώ δεν είναι αυτοτελή επεισόδια αλλά έχουν έναν βασικό κορμό δράσης με χαρακτηριστικό παράδειγμα την προβληματική σχέση του Σκαραβαίου με τη μητέρα του, εν τούτοις σε κάθε επεισόδιο αλλάζουν τα δεδομένα δημιουργώντας νέα σκηνικά γύρω από χαρακτήρες που δεν παρουσιάζουν καμιά ιδιαιτερότητα πριν να θεωρηθούν ύποπτοι και να μπουν στο στόχαστρο.

΄Οπως χαρακτηριστικά δηλώνει στο Athens Voice και στην Μαρία – Ιωάννα Σιγαλού η Ευτυχία Γιαννάκη που μαζί με τους Ελεάνα Βραχάλη και Αντώνη Λιακόπουλο αποτελούν τη σεναριακή ομάδα της σειράς, “δε θέλαμε να εστιάσουμε στην ηδονοβλεψία του γυναικείου σώματος που κακοποιείται” ενώ συμπληρώνει ότι “με την εξέλιξη των επεισοδίων εμβαθύνουμε στους χαρακτήρες και στις ιστορίες τους”.

Στοιχείο που χαρακτηρίζει τη σειρά είναι ένα συμπαθέστατο λυκόσκυλο, ο Τραχανάς, που ακολουθεί πιστά τον κεντρικό ήρωα δίνοντας ίσως έτσι και ένα στοιχείο του χαρακτήρα του και όχι ένα συνηθισμένο, ρεαλιστικό στοιχείο μιας έρευνας, όπως είναι οι αστυνομικοί σκύλοι.

Αναμένοντας το τρίτο επεισόδιο, αθροίζω σασπένς, έξυπνους διαλόγους, πολλά υποσχόμενο καστ, ρεαλιστικά ανθρώπινα μοτίβα και ανεπιτήδευτη δράση για να στηθώ απερίσπαστη απέναντι στην τηλεοπτική οθόνη, να απολαύσω και ίσως να συγκινηθώ.΄Αλλωστε, κατά την ταπεινή μου γνώμη, το τυχερό χαρτί της μυθοπλασίας είναι το δυνατό συναίσθημα που πηγάζει ακόμη και μέσα από τη βία και τα άγρια, σχεδόν πρωτόγονα ένστικτα.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Share

Επικοινωνία

Email: info@evia-press.gr

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6941431497

Αφήστε μας το μήνυμα σας σε αυτό το τηλέφωνο και ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει άμεσα

spot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα Θέματα
Σχετικά

Δυο βήματα μπροστά και κανένα πίσω

Είμαστε μια χώρα που οι εκλογές διαπερνούν τους πολίτες...

“Σκοτεινό Δάσος”

Ο κορυφαίος Κινέζος συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας Liu Cixin της...

«Γονείς όχι θύτες»

Τίτλοι τέλους. Κοινωνία ώρα μηδέν. Πέφτει η αυλαία. Είναι πολλά...

Θεατές με απόσπαση προσοχής

Μοιάζει πια κανονικότητα. Σχεδόν περισσότερο από ποτέ. Φταίνε άραγε...